Saturday, July 20, 2013

Jakel Waktu Operasi / Operating Hours 10am - 8.30pm

Jakel Waktu Operasi / Operating Hours  10 a.m hingga 8.30 p.m

Iklan baju raya Aaron Aziz punya pasal buat rasa nak beli baju melayu raya pulak. Pelik pula rasa nak kena gi Jakel yang biasa tempat perempuan borong kain. tak pernah pergi jadi tak tau lah apa yang besh sangat kat situ. Namun rupanya ada juga produk untuk lelaki.. Tapi tak tau Jakel ni waktu operasi/ operating hours pukul berapa. Tambah lagi hari ahad dah tengah bulan Ramadhan mesti ramai orang. Jadi seeloknya kena sampai awal terus beli apa yang patut dan blah sebelum tempat tu jam dengan perempuan perempuan memburu kain. Punye le susah surf website jakel, facebook page jakel dan pakcik google untuk cari waktu operasi/operating hours Jakel ni. Serius memang tak jumpa!.. Sepatutnya benda simple tetapi asas/basic sepatutnya ada dalam website rasmi satu perniagaan. Baru je nak stress rupanya ada terjumpa  yang dicari dalam salah satu facebook page status update Jakel ... so I share this.. this may be simple.. but if I have difficulty in finding this out then there must be a poor soul out there is having the same problem .. hopefully he will stumble upon this post..


Jakel Waktu Operasi / Operating Hours  10 a.m hingga 8.30 p.m


13 comments:

  1. Thank you, It helped my poor soul! :)

    ReplyDelete
  2. Thank you so much! Memang frust mengoogle / browse website Jakel maklumat basic camni pun boleh tak ada.

    ReplyDelete
  3. Thanks! I was looking for the same!!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Thank you...betul susah nk cari operating hour Jakel...alhamdulillah this help a lot.

    ReplyDelete
  6. Kan.. Google² tk jumpa waktu operasinya. Dah la sy dtg awal, nk elak ramai org. Rupa2nya, lum bukak lgi dah pkul 10 pun. Hampa....

    ReplyDelete
  7. Jakel melaka tutup kul brpe muson perayaan ni

    ReplyDelete
  8. Hari yang baik untuk semua warga negara Indonesia, nama saya Nurul Yudianto, tolong, saya ingin membagikan kesaksian hidup saya yang sebenarnya di sini di platform ini sehingga semua warga negara Indonesia berhati-hati dengan pinjaman peminjam di internet dari NIGERIA dan lainnya bagian dari AFRIKA,

    Setelah beberapa waktu mencoba mendapatkan pinjaman dari lembaga keuangan, dan terus ditolak, saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman online tetapi saya menipu dan kehilangan Rp18,7 juta, untuk seorang wanita di saudi arabia dan Nigeria.

    Saya menjadi sangat putus asa dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berdiskusi dengan teman saya Ny Rika Nadia (rikanadia6@gmail.com) yang kemudian memperkenalkan saya kepada Lady Esther, manajer Cabang Access Loan Firm, jadi teman saya meminta saya untuk melamar dari LADY ESTHER, jadi I Screams menuangkan dan menghubungi LADY ESTHER. via email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Saya mengajukan pinjaman sebesar Rp200 juta dengan tingkat bunga 2%, sehingga pinjaman disetujui dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan dilakukan dengan transfer kredit, karena tidak memerlukan jaminan dan jaminan untuk transfer pinjaman, saya diperintahkan untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi untuk mentransfer kredit I dan dalam waktu kurang dari satu setengah jam uang pinjaman telah dimasukkan ke dalam rekening bank saya.

    Saya pikir itu lelucon sampai saya menerima telepon dari bank saya bahwa akun saya telah dikreditkan dengan jumlah Rp200 juta. Saya sangat senang bahwa akhirnya Tuhan telah menjawab doa saya dengan buku pinjaman dengan pinjaman awal saya, yang telah memberi saya keinginan hati saya.

    Semoga Tuhan memberkati LADY ESTHER untuk mewujudkan kehidupan yang adil bagi saya, jadi saya menyarankan siapa pun yang tertarik untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. LADY ESTHER dengan baik melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) atas pinjaman Anda

    Akhirnya saya ingin berterima kasih kepada Anda semua karena telah meluangkan waktu untuk membaca kesaksian hidup saya yang sebenarnya tentang kesuksesan saya dan saya berdoa kepada Tuhan untuk melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Anda dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut melalui email saya: (nurulyudianto2@gmail.com) Salam

    ReplyDelete

Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...